Mając na uwadze dobro i zadowolenie naszych klientów deklarujemy, że nadrzędnym celem działalności naszej firmy jest realizacja potrzeb naszych klientów w zakresie dostawy i obsługi serwisowej przyrządów pomiarowych na możliwie najwyższym poziomie jakościowym.
Zaspokojenie tych celów pragniemy realizować poprzez dobrą jakość oferowanych produktów zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami klienta (również prawnymi) oraz konsekwentną i skuteczną politykę jakościową.
Wprowadzenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością oraz przyjęcie długookresowej polityki rozwoju, pozwoli nam również na osiągnięcie wysokiej pozycji na rynku oraz podniesienie efektywności i skuteczności pracy.
Jest to podstawa rozwoju naszej firmy.
Na każdym pracowniku firmy „Wagmar” spoczywa obowiązek znajomości i zrozumienia wymagań jakościowych oraz odpowiedzialności za zapewnienie bardzo wysokiej jakości produktów firmy, co w znacznej mierze przyczyni się do osiągnięcia założonych celów i zadań oraz właściwej realizacji polityki jakościowej.
Musimy rozumieć i akceptować wymagania odbiorców oraz działać w poczuciu pełnej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
Tylko przy takim zrozumieniu polityki jakości pozyskamy zaufanie klientów, a każda kolejna dostawa naszych produktów czy usług będzie stanowić pozytywną rekomendację dla naszej firmy i impuls do dalszej współpracy.
TYLKO TAK ROZUMIANĄ POLITYKĘ JAKOŚCIOWĄ BĘDZIEMY REALIZOWAĆ